Påsken

Publicerat: 2 maj, 2014 i Uncategorized

Påsken spenderade jag på jobbet,  men gick på lång ledigt veckan efter. Toppen tyckte jag.  Vi hade hyrt husvagn i borga så Viktor skulle få åka slalom mer än en dag. Så när jag slutade jobba på måndag morgon så slängde jag i mig lite att äta å sen for vi.
Vi kunde inte ha fått bättre väder, strålande sol varje dag.
Tyvärr så blev det dåligt med kort tagna, men några har jag iaf att bjuda på.

image

image

image

En pigg mamma men en trött Leah efter slalom.

image

Stolt kille som precis åkt sitt första åk i stora backen,  tro ni att han ville åka nå mer i barnbacken den veckan 😉

image

image

kommentarer
  1. Angelica skriver:

    Hej

    Den har tyvärr blivit lite glapp så det är besvärligt att starta den.
    Och sen gillar jag att använda den lite för mycket fortfarande så jag vill inte sälja den:p

  2. sockenvagenssota skriver:

    Ja men förkylning ska man ta på allvar och inte träna, jag gjorde det i förrfjol å blev ju sjuk hela vintern då, så då ska latmasken få vinna! Är dock besviken att jag inte har träningsvärk i dag… Man vill ju KÄNNA att man gjort nått ;-P

Lämna en kommentar